Förväntar sig att kunna teckna, säga upp eller byta abonnemang enkelt.
Föredrar att teckna abonnemang direkt från mobilen. Undviker att ringa till leverantören.
Söker objektiva rekommendationer och omdömen från en oberoende part.
Konsumenters köpbeteende är i förändring*. Traditionella säljmetoder som telemarketing och print fungerar allt sämre. Konsumenter förväntar sig:
* Goldman Sachs (http://www.goldmansachs.com/our-thinking/pages/millennials/)
Svenskarna och Internet 2016 (http://www.soi2016.se/)
Swedbanks första fintechinvestering går till Göteborg
Ni betalar endast provision för sålda abonnemang. Vi räknar bort beställningar som misslyckas på grund av kreditkontroll, bindningstid och liknande.
Våra algoritmer matchar er med rätt kunder - vi kollar inte bara på pris.
Våra utvecklare tar hand om integreringen med era system.
Vi hjälper er att sälja till den moderna kunden som är svår att nå med traditionella säljmetoder.
Företag som GodEl, Telge Energi, Fello, Vimla, Hallon och Tele2 säljer fler abonnemang till lönsamma kunder med Minatjänster.se. Vi berättar gärna mer om hur vi kan hjälpa er.
Joakim Sjöblom
073 - 659 21 41
joakim@minatjanster.se
Max Löfving
0723 - 41 60 54
max@minatjanster.se
E-POSTADRESS
TELEFONNUMMER
Våra algoritmer rekommenderar bättre abonnemang till våra användare baserat på kundens behov.
Vi gör det enkelt att byta abonnemang direkt i våra appar. Vi ringer aldrig användarna.
Vår plattform håller högsta säkerhet. Användare identifierar sig alltid med Mobilt BankID.
Genom samarbeten med de stora svenska bankerna kan vi nå 98% av Sveriges konsumenter.
Konsumenters köpbeteende är i förändring. Traditionella säljmetoder som telemarketing fungerar allt sämre. Fler och fler förväntar sig:
Förväntar sig att kunna teckna, säga upp eller byta abonnemang enkelt.
Föredrar att teckna abonnemang direkt från mobilen. Undviker att ringa till leverantören.
Söker objektiva rekommendationer och omdömen från en oberoende part.
Sälj mer utan att ta finansiella risker. Slipp overhead. Ni betalar endast provision för sålda abonnemang.
Våra algoritmer matchar er med bra och lönsamma kunder - utan att pressa priserna.
Vi hjälper er att sälja till nya kundsegment som är svåra att nå med traditionella säljmetoder.
Våra algoritmer kan snabbt rekommendera bättre abonnemang till användarna.
Vi gör det enkelt att byta abonnemang direkt i våra appar. Vi ringer aldrig användarna.
Vår plattform håller hög säkerhet. Användare identifierar sig alltid med Mobilt BankID.
Våra utvecklare tar hand om integreringen med era system.
Genom samarbeten med de stora svenska bankerna kan vi nå 98% av Sveriges konsumenter.
Företag som GodEl, Telge Energi, Fello, Vimla, Hallon och Tele2 säljer fler abonnemang till lönsamma kunder med Minatjänster.se. Vi berättar gärna mer om hur vi kan hjälpa er.
Max Löfving
0723 - 41 60 54
max@minatjanster.se
Joakim Sjöblom
073 - 659 21 41
joakim@minatjanster.se
TELEFONNUMMER
E-POSTADRESS
Mina Tjänster Sverige AB
Org.nummer: 556967-5449
Kungsgatan 20, 411 19, Göteborg
kontakt@minatjanster.se
Mina Tjänster Sverige AB
Org.nummer: 556967-5449
Kungsgatan 20, 411 19, Göteborg